Hvad vil du helst give for '300', 109 kr eller 229,95 kr?

I august købte og modtog med posten 2-Disk versionen af '300'
fra CD-WOW, jeg betalte 109 kr. Det er en asiatisk region 3 udgivelse
uden danske undertekster. Den danske 2-Disk version kunne købes fra den
21. august i Blockbuster for 229,95 kr. Jeg har en regionsfri DVD
afspiller, så jeg er revnende ligeglad med regionskoden. Jeg slår altid
danske undertekster fra på engelsksprogede film, da de ser grimme ud i
billedet og jeg i øvrigt er så god til engelsk at jeg udmærket kan
forstå filmen uden oversættelse. De 109 kr fra CD-WOW er under halv pris
og flere steder vil de tage 249 kr for den danske DVD udgave. Det er en
ægte original jeg har købt udgivet af Warner Video. Ophavsretshaver og
distributør får deres penge. Men de får ikke den overpris de ville have
fået hvis jeg havde købt den i Danmark. Støt CD-WOW, de støtter dig!
0 Responses